: : M O D E L
: : FAIREY FULMAR Mk I.; MPM 1/48 |
Úpravy:
|
Samostatně dokoupené barevné
upínací pásy Eduard, světlomet v náběžné hraně má
boční stěny vyplněné dvousložkovým tmelem Miliput.
Vnitřní přepážky jsou dovyztužené kousky
plastikových destiček, pro zpevnění.
|
Marking:
|
Fairey Fulmar Mk. I,
N1892/6K, 809.Squadron, HMS Victorious, prosinec
1940.
|
Použité barvy:
|
Interiér - syntetická
britská interiérová zelená Model Master 2062 RAF
Interior Green (ředěno originálním ředidlem 1789
Airbrush Thinner v poměru 4 díly barvy na 3 díly
ředidla), před washem olejovými barvami přestříkaná
ochrannou vrstvou lesklého akrylátového laku Sidolux
ředěného řdidlem Tamiya pro akrylové barvy. Detaily
jsou vymalované štětcem vodou ředitelnými barvami
Vallejo Color.
|
Patina:
|
Intriér:
Wash mixem olejových barev Raw Umber a Payova šeď v
poměru 50/50% (ředěno ředidlem Mig Productions -
Thinner for washes), drybrush povrchu pomocí Paynovy
šedi světlé, místně olivovou zelení
|
Autor modelu:
|
Jakub "Kubrt" Vilingr
|
Autor fotografií:
|
Jakub "Kubrt" Vilingr
|

Podvozková šachta poskládaná z dílů stavebnice.
Nýtové řady jsou doplněny.
|

|

|

Bočnice kokpitu jsou velmi schématické, bylo by
dobré využití leptů nebo PUR odlitků
|

Prostor radiooperátora / střelce - nýtové řady
jsou doplněny
|

Přepážky a podlážky prostoru radiooperátora / střelce
|

Prostor radiooperátora / střelce - přepážky jsou
osazeny pouze nasucho
|

Orientační přehled přepážek a podlážek v
interiéru modelu
|

Nasucho poskládaný model - zdá se, že stavba by
neměla skýtat větších záludností.
|

Jiný pohled
|

Detail pilotního prostoru
|

Detail prostoru radiooperátora / střelce
|

Jiný pohled
|

Pohled na prostor mezi pilotem a radiooperátorem
/ střelcem
|

Spoj křídlo - trup nesedí ideálně a navíc bylo
potřeba prohloubit paneláž
|

Výstřelné otvory kulometů v křídle nesedí ani na
jedné polovině křídla
|

Palubní deska je ze čtyř dílů a jedná se jen o
plastový výlisek. Základ je nastříkaný matnou
černou barvou, následně je provedený drybrush
světle šedou olejovou barvou a zbytek je
vymalovaný barvami Vallejo Color
|

Pravá strana intriéru - detaily jsou vymalovány
barvami Vallejo Color, patina je provedena mixem
olejových barev Raw Umber a Paynova šeď, oděrky
jsou provedeny akvarelovými pastelkami
|

Levá strana kokpitu po vymalování detailů a
provedení washe pomocí olejových barev
|

Různé přepážky do interiéru modelu. Barvené
upínací pásy nejsou součástí stavebnice, jsou
dokoupeny samostatně
|

Nasucho zaklapnutý trup, prozatím bez lepení
|

Přehled vnitřního vybavení Fulmaru. Pouze
upínací pásy na sedačkách nejsou součástí
stavebnice
|

Detail nasucho osazených dílů interiéru.
|
|

Hrubá stavba zatím bez VOP, kabiny a chladiče
|

Celkový pohled z druhé strany
|

Přechod kídlo - trup bylo potřba hodně tmelit
|

Tmelený přechod z druhé strany
|

Na spodku trupu vznikl nepříjemný schod,který je
rovnaný destičkou tl. 0,2 mm
|

Základ chladiče ještě bez tvarovaného krytu.
Těleso chladiče je uvnitř nemodelově tenké.
|

Částečně upravený světlomet a osazená a dorytá
náběžná hrana křídla s výstřelnými otvory zbraní
|

Stejná část křídla z pohledu zvrchu.
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2004 REVI, Webmaster -
Jakub
Vilingr, Graphics - Luboš
Pavel
|
|