: :  M O D E L  : :  FAIREY FULMAR Mk I.; MPM 1/48
Úpravy:
 
Samostatně dokoupené barevné upínací pásy Eduard, světlomet v náběžné hraně má boční stěny vyplněné dvousložkovým tmelem Miliput. Vnitřní přepážky jsou dovyztužené kousky plastikových destiček, pro zpevnění.
 
Marking:
 
Fairey Fulmar Mk. I, N1892/6K, 809.Squadron, HMS Victorious, prosinec 1940.
 
Použité barvy:
 
Interiér - syntetická britská interiérová zelená Model Master 2062 RAF Interior Green (ředěno originálním ředidlem 1789 Airbrush Thinner v poměru 4 díly barvy na 3 díly ředidla), před washem olejovými barvami přestříkaná ochrannou vrstvou lesklého akrylátového laku Sidolux ředěného řdidlem Tamiya pro akrylové barvy. Detaily jsou vymalované štětcem vodou ředitelnými barvami Vallejo Color.
 
Patina:
 
Intriér:
Wash mixem olejových barev Raw Umber a Payova šeď v poměru 50/50% (ředěno ředidlem Mig Productions - Thinner for washes), drybrush povrchu pomocí Paynovy šedi světlé, místně olivovou zelení
 
Autor modelu:
 
Jakub "Kubrt" Vilingr
 
Autor fotografií:
 
Jakub "Kubrt" Vilingr
 

 




Podvozková šachta poskládaná z dílů stavebnice. Nýtové řady jsou doplněny.
 







 







 



Bočnice kokpitu jsou velmi schématické, bylo by dobré využití leptů nebo PUR odlitků
 



Prostor radiooperátora / střelce - nýtové řady jsou doplněny

 



Přepážky a podlážky prostoru radiooperátora / střelce


 



Prostor radiooperátora / střelce - přepážky jsou osazeny pouze nasucho

 



Orientační přehled přepážek a podlážek v interiéru modelu


 



Nasucho poskládaný model - zdá se, že stavba by neměla skýtat větších záludností.

 



Jiný pohled





 



Detail pilotního prostoru




 



Detail prostoru radiooperátora / střelce



 



Jiný pohled



 



Pohled na prostor mezi pilotem a radiooperátorem / střelcem
 



Spoj křídlo - trup nesedí ideálně a navíc bylo potřeba prohloubit paneláž
 



Výstřelné otvory kulometů v křídle nesedí ani na jedné polovině křídla

 



Palubní deska je ze čtyř dílů a jedná se jen o plastový výlisek. Základ je nastříkaný matnou černou barvou, následně je provedený drybrush světle šedou olejovou barvou a zbytek je vymalovaný barvami Vallejo Color
 



Pravá strana intriéru - detaily jsou vymalovány barvami Vallejo Color, patina je provedena mixem olejových barev Raw Umber a Paynova šeď, oděrky jsou provedeny akvarelovými pastelkami
 



Levá strana kokpitu po vymalování detailů a provedení washe pomocí olejových barev






 



Různé přepážky do interiéru modelu. Barvené upínací pásy nejsou součástí stavebnice, jsou dokoupeny samostatně



 



Nasucho zaklapnutý trup, prozatím bez lepení



 



Přehled vnitřního vybavení Fulmaru. Pouze upínací pásy na sedačkách nejsou součástí stavebnice
 



Detail nasucho osazených dílů interiéru.


 


 



Hrubá stavba zatím bez VOP, kabiny a chladiče
 



Celkový pohled z druhé strany

 



Přechod kídlo - trup bylo potřba hodně tmelit
 



Tmelený přechod z druhé strany

 



Na spodku trupu vznikl nepříjemný schod,který je rovnaný destičkou tl. 0,2 mm
 



Základ chladiče ještě bez tvarovaného krytu. Těleso chladiče je uvnitř nemodelově tenké.
 



Částečně upravený světlomet a osazená a dorytá náběžná hrana křídla s výstřelnými otvory zbraní
 



Stejná část křídla z pohledu zvrchu.




 


 


 


 


 
ZPĚT
Copyright © 2004 REVI, Webmaster - Jakub Vilingr, Graphics - Luboš Pavel