: : M O D E L
: : FAIREY ALBACORE, SPECIAL HOBBY 1/48 |
Úpravy:
|
Stavba čistě z krabice
|
Použité barvy:
|
vnitřní prostory: GSI interiérová
zelená ze sady interiérových barev, Tamiya matná
černá
motor: motorová skříň Tamiya XF 54, válce Alclad II
Jet Exhaust
|
Patina:
|
olejové barvy Paynova šeď, olivová
zeleň, zinková běloba, Paynova šeď světlá naředěné
pomocí ředidla Mig Productions
|
Autor modelu:
|
Jakub "Kubrt" Vilingr
|
Autor fotografií:
|
Jakub "Kubrt" Vilingr
|
vymaskovaná kabina zevnitř i z venku
|
rovnání zkroucené odtokové hrany křídla
|
díly podvozku sestavené z polovin
|
resinový motor a motorový kryt
|
vyfrézovaný trup v místě palubní desky
|
vymaskované boční okno zevnitř jako příprava
před barvením kokpitu
|
opačný bok kokpitu
|
kabina je kratší než výřez v trupu - bylo nutné
doplnit 1 mm široké pásky na trup
|
nasucho sestavený trup s hlavními díly kokpitu
|
nasucho přiložená kabina na trupu
|
úprava krátkého výřezu pro kabinu
|
jiný pohkled na úpravu kabiny
|
díl pro přistávací hák sedí velmi slušně na svém
místě
|
nasucho položené díly křídla pro představu
velikosti celého modelu
|
jiný pohled na Albacore pro celkovou představu
modelu
|
vymaskovaná kabinka pomocí Tamiya lepenky,
nepasující díl zadního střeliště
NEW!!! |
vybarvený motor z PUR a plastový motorový kryt
|
pravý bok interiéru se základní patinou pomocí
olejových barev na britské interiérové zelené od
GSI ze sady interiérových barev
|
osazený interiér - všechny přepážky a podlážky
bylo nutné zmenšit, aby šel uzavřít trup
|
palubní deska je lept, přístroje jsou zaskleny
kapkou hustého lesklého laku GSI C184
|
základ interiéru sestavený pouze ze stavebnice,
bez přidání jakýchkoli jiných doplňků
|
palivová nádrž je jen nasucho vložená do
interiéru
|
na okrajích interiéru jsou nalepené pomocné
zarážky pro přesné osazení kabiny
NEW!!! |
slepený trup s instalovanou nádrží
NEW!!! |
boční okénka jsou stále zalepené, aby nedošlo k
poškození
NEW!!! |
trup s přilepenými ocasními plochami, osazenou
kabinou a podvozkem
NEW!!! |
kabinu bylo nutné vytmelit po obvodě, podvozkové
nohy bude potřeba zbrousit do plynulého přechodu
do trupu
NEW!!! |
nově nahrazené detaily, které jsem po slepení
trupu musel odbrousit
NEW!!! |
nasucho osazený motor s prodlouženými vzpěrami
pro osazení do motorového krytu
NEW!!! |
pohled na vytmelenou kabinu Surfacerem 500
NEW!!! |
osazená a vymaskovaná kabina, vytmelený podvozek
NEW!!! |
detailní záběr na přední část modelu
NEW!!! |
|
upravený trup
NEW!!! |
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2004 REVI, Webmaster -
Jakub
Vilingr, Graphics - Luboš
Pavel
|
|